Mester Tamás

Zenei irányzat: Keressük!
Albumok: 1 db
Megtekintve: Ma 3, összesen 43357 alkalommal

Bemutatás:

Mester Tamás magyar énekes, rockzenész, dalszerző, jelenleg a Jack Jack zenekar énekese

Született: 1970. augusztus. 4.-én.

Biográfia:

Step együttes, basszusgitáros (1989) Dream Team (1991-92) Mester és tanítványai (1993-94) Színház: Elizabeth, halál (1996) Casanova Night Musical, címszerep (2006). Lemez: A pillanat (2006)

Tagok:

Mester Tamás

ének, gitár, basszusgitár

Dandó Zoltán

zeneszerző

Albumok:

Mester Tamás A pillanat

A pillanat

2006

Hasonló előadók:

Hozzászólás írásához kérjük jelentkezz be!

Zeneszöveg hozzászólások

Bogi.15. Hozzászólás ideje: 2010-11-06 11:55:23

Utolsó bejelentkezés:
2011-11-04 18:37:58

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Annyira szép.Én meghatódtam.Nagyon sok régi emlék eszembe jutott és úgyátölelnék valakit,akit már nem lehet:(

nemnormalis1998 Hozzászólás ideje: 2010-11-06 11:11:13

Utolsó bejelentkezés:
2011-01-26 20:59:24

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Nagyon jo szep dal, nekem tetszik.

Gracielita Hozzászólás ideje: 2010-06-12 19:29:11

Utolsó bejelentkezés:
2014-09-21 19:41:29

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

az egyik legszebb szám

haajni Hozzászólás ideje: 2010-06-02 10:42:35

Utolsó bejelentkezés:
2011-02-03 13:21:21

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Nagyon jó zenész, a dalszövegei, a zenéi mind kiválóak!!!!!

Baby_Barby Hozzászólás ideje: 2009-11-09 17:01:53

Utolsó bejelentkezés:
2009-11-09 17:58:20

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

jah am direkt fogalmaztam félreérthetően de am Tomit milyen alapon itélitek meg így?? télleg volt közöm hozzá de nem egészen ugy ahogy gondoljátok....és ő nem olyan akinek ti gondoljátok . de hát akiismeri az tudja milyen ,aki meg nem az ne itélje meg rosszul..

Zsebibaba701 Hozzászólás ideje: 2009-08-01 12:02:12

Utolsó bejelentkezés:
2015-03-17 19:44:08

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Mesteri poén... :) Amúgy jó a zene, csak a szöveg lehetne picivel tartalmasabb.

quelle Hozzászólás ideje: 2009-03-28 17:24:59

Utolsó bejelentkezés:
2009-04-07 18:38:53

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Sziasztok. Én az együttest is nagyon szeretem, de leginkább az együttesből a Fehér Attillát!

zanotti Hozzászólás ideje: 2009-03-25 00:26:16

Utolsó bejelentkezés:
2009-03-25 01:17:20

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Jól csak a szíveddel látsz... De néha még a szív is téved... Állítok,és idézek, majd a reményem elfogy azzal, hogy mégsem a szívem az igazán erős és követhető példa... nem tom ... ezzel együtt és ez mellet és e nélkül... jajj de silány... voltak akik szépen összehozták... nem tom ... Mester mégsem emster...a zenéje?... az sem kárpótol.

hoolibabyke Hozzászólás ideje: 2009-03-19 16:18:28

Utolsó bejelentkezés:
2009-05-12 18:36:32

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Valaki nem akar egy olyan weblapot csinálni "Ki hányszor volt meg Mester Tamásnak".XDBiztos nem lenne elég egy weblap(ahányan megvoltak neki ).:P Több rock n'roll !:)

Category Hozzászólás ideje: 2009-03-07 15:33:57

Utolsó bejelentkezés:
2009-03-07 16:26:47

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Vagyis te voltál meg neki párszor :) meg még sokan. Gratulálok.

Enáj Hozzászólás ideje: 2009-01-19 14:50:42

Utolsó bejelentkezés:
2009-01-19 15:43:36

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Hehe... hát a "van közöm hozzá" elég érdekes kifejezése annak, hogy párszor megvolt... valszeg nem vagy egyedül... bocs :D De attól függetlenül éljen ;)

Baby_Barby Hozzászólás ideje: 2009-01-15 20:16:57

Utolsó bejelentkezés:
2009-11-09 17:58:20

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

sziasztok tomi a legjobb és én már csak tudom mert van közöm hozzá!!!szeretem.

Sweetsusy Hozzászólás ideje: 2008-11-01 18:43:08

Utolsó bejelentkezés:
2008-11-09 11:29:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Sziasztok! Én is nagy Tomi rajongó vagyok! Valaki tud valamit a Jack Jack koncertről? Mikor és hol lesz? Belépőről? Ja! És ha valakinek megvan Mestertől a Nélküled című szám nagyon megköszönném, ha elküldené a [*** moderálva ***] Előre is köszi.

Helgicic Hozzászólás ideje: 2008-10-02 20:22:38

Utolsó bejelentkezés:
2008-10-24 15:57:19

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Sziasztok! Én is nagyon-nagyon szeretem Tomit és a zenéjét. Valaki áttudna küldeni nekem msn-en néhány számát? Főleg az Altass el lenne fontos. Msn-em: [*** moderálva ***] is köszi.

Rosemary Hozzászólás ideje: 2008-07-08 13:32:38

Utolsó bejelentkezés:
2011-07-29 11:59:01

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Sziasztok! Nem rég hallottam, hogy Mester Tomi is benne lesz a Megasztár4. zsűrijében!!! Úgy örültem neki! :) :) :) Ősztől minden héten láthatjuk Tamááást! :D :D :D Nagyon nagyon nagyon szupeeer :) :) :)

Rosemary Hozzászólás ideje: 2008-06-28 11:42:46

Utolsó bejelentkezés:
2011-07-29 11:59:01

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

:) :) :) Igazad van...! Örülök, hogy (nagyjából) ismerem Tomi dalait! :) Izgalamas ember lehet... :)

tucsok5 Hozzászólás ideje: 2008-06-27 10:40:27

Utolsó bejelentkezés:
2008-10-11 11:59:37

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Hát igen, szerintem is nagyon jók voltak Tomiék a rádióban (is), de a reggeli ébrenlét nem igazán találkozik a rock 'n roll életvitellel, szóval sajna nem sokszor lesz ez megismételve. :( Amúgy nem baj, hogy későn ismerted meg Tamás dalait, legalább megismerted, ez a lényeg. ;)

Rosemary Hozzászólás ideje: 2008-06-24 16:59:28

Utolsó bejelentkezés:
2011-07-29 11:59:01

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Újra én.... Ma Mester Tomi Ganxsta Zoleeval "műsorvezetősködött" a Sláger rádióban. :) :P SZUPER VOLT!!! Annyira jófejek! :) És Tamás hozott néhány számot, amit le is játszottak. Pár Jack Jack szám, egy Mester és Tanítványai... Na meg KGB. (Na jó, ez Ganxsta...) :) Kár, hogy nem állandó műsorvezetők... Nagyon jó lenne!!! ;) :)

Rosemary Hozzászólás ideje: 2008-05-08 19:37:57

Utolsó bejelentkezés:
2011-07-29 11:59:01

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Háát, ehhez csak annyit, hogy én sajnos csak nemrég jöttem rá, hogy milyen zseniális Mester Tomi... Vagy akár fantasztikusnak is mondhatnám...:) Irigyellek Titeket (Vbaba és Viwy), hogy megismerhettetek egy ilyen szuper embert - személyesen is. Én sajnos naagyon fiatal vagyok, szóval nem biztos, hogy számít, amit mondok.... De ezt muszáj volt beírnom...:) Én így gondolom... És további sok sikert Tamásnak! :):)

Viwy-Végtelen idő Hozzászólás ideje: 2008-02-15 18:39:35

Utolsó bejelentkezés:
2008-08-10 01:23:31

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Hát igen! Vbabának és tucsok5nek igaza van! Amint észre vettem Vbaba személyesen is ismeri Tomit. Mivel én csak 2007ben ismertem meg,konkrétan teljes véleményt nem tudok adni!De amit biztosra tudok:egyáltalán nem beképzelt.Nagyon kedves! Chepelke!az hogy elavult,azt nem mondanám a te helyedben!Az én környezetemben Tomi az egyettlen olyan ember aki nem az a megyek a sablon minta után és egyet értek mindenkivel!hogy nehogy félre értés legyen nem arra célzok,hogy senkivel nem ért egyet!hanem inkább arra hogy saját felfogási köre van! És gondolom te nem ismered!vagyis ne "fikázd"!inkább kutass és lehet hogy rájössz hogy nem is olyan borzasztó!

tucsok5 Hozzászólás ideje: 2008-02-10 09:39:11

Utolsó bejelentkezés:
2008-10-11 11:59:37

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Akarom írni: Vbabával maximálisan egyetértek. Bocsi

tucsok5 Hozzászólás ideje: 2008-02-10 09:37:36

Utolsó bejelentkezés:
2008-10-11 11:59:37

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Kedves Chelepke! Ha elavultnak érzed Tamás dalaiban levő gondoltaokat, akkor nem tudom milyen előadók dalait-dalszövegeit tartod értékesnek. Azért azt nem várhatod el, hogy a makrogazdasági folyamatokról énekeljen, vagy az állami redisztribúcióról, vagy talán a paternalista participációról. Egyrészt ezekre nagyon nehezen lehet rímet találni, másrészt az emberek nagy többsége nem tudna a szöveggel azonosulni. :P Én Tamást hiteles előadónak tartom, kiváló énekesnek, ellentétben a ma oly népszerű emo-irányzat képviselőivel, akik 15 évesen a nagy problémáikról és a világfájdalomról rebegnek. :S Vabával pedig maximálisan egyetértek!

Vbaba Hozzászólás ideje: 2007-12-10 13:14:20

Utolsó bejelentkezés:
2007-12-09 21:55:42

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Kedves Chelepke! Kérlek engedd meg, hogy hozzáfűzzek én is egy-két gondolatot. Lassan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, így én már biztosan kinőttem a tinikorszakból, és Mester Tamást sem szeretném megszerezni, abban a formában biztosan nem, amire te utaltál. Mester Tamás rajongó vagyok, az én ellenszenvemet nem vívtad ki, mert ahhoz ismernem kellene téged, hogy negatív véleményt tudjak mondani rólad, vagy hogy ellenszenves legyél számomra. Tamást nem bálványozom, hanem elismerem. Az oka rendkívül egyszerű. 2005-ben hallottam meg először egy koncerten élőben énekelni, és leesett az állam. Egy szál mikrofonban, zenei kíséret nélkül is valami olyasmit adott át a színpadon, amit elég kevesen ebben az országban, és számomra elképesztően jó hangja van, bár nem vagyok zenetanár. Amit a mai értékrendről írtál, abban egyetértek veled, a mai világban már minden lehet zene, és minden lehet művészet. Mester Tamást én épp azért tisztelem, és elismerem, mert élőben énekel, ha kell, egy szál mikrofonban, nem tátog playbackre, és lehet ugyan szeretni, vagy nem szeretni a stílusát, de én is úgy gondolom, hogy akkor lehet róla véleményt mondani, ha valaki hallotta őt élőben énekelni. Ő egy egyéniség, aki egymaga betölti az egész színpadot. A dalait ő maga írja, és ezt az tudja leginkább, aki már beszélgetett vele. Sokan tartják úgy, hogy a szerelemről, és a csalódásról énekelni elcsépelt dolog, és lerágott csont, de Tamásnak nagyon erős filozófiai gondolatai vannak, és számomra épp azért eredeti, mert nem arról énekel, hogy kék az ég, és zöld a fű, és szerelmesek vagyunk, hanem rengeteg filozófikus, misztikus, és ezoterikus dolgok foglalkoztatják, kik vagyunk, miért jöttünk, mit várunk az élettől, van -e élet a halál után, és mi fontos számunkra az életünkben.Mit jelent szabadnak lenni... Dalainak ihletése nagyrészt Richard Bachra épül, akitől érdemes néhány könyvet elolvasni, vagy például Tolle-től. Sokan tartják Tamást melegnek, meg a jó ég tudja, hogy milyen jelzőket aggatnak rá, mindenkinek szíve joga, hogy mit gondol róla, én azt tudom, hogy imádják a nők, ő pedig bele tud halni egyetlen dalba a színpadon, magánéletben pedig egyszerű, közvetlen mindenféle sztárallűröktől mentes emberke. Nagyon is elérhető, megközelíthető. Köszönöm, hogy elmondhattam a véleményem.

chelepke Hozzászólás ideje: 2007-11-09 18:48:47

Utolsó bejelentkezés:
2010-11-07 21:15:43

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Jól van, ha annyira érdekelnek az egyéb gondolataim, akkor szívesen megosztom veled is majd akár, ha küldesz ímélt a következő címre: [*** moderálva ***] Muszáj voltam ideírni a címemet, mivel a tiedet nem találtam sehol. És most szintén nem "fikázásképp" mondom, de így írjuk helyesen, nem pedig "muszály"-nak. Egyébként meg már magától a "fikázás" szótól is a hideg ráz néha, mert utálom az ilyen "modern" szavakat is... :-) MT-t pedig továbbra sem szeretem, de több hozzászólást nem szándékozok ide beírni.

babyleila Hozzászólás ideje: 2007-11-02 18:59:06

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Rendben. Úgy látom lehet veled "normálisan " is beszélgetni. Én nem azt kértem ,hogy szeresd Tamást, különbözőek vagyunk és mindenkinek más véleménye van. Szerintem igenis van értelme rajongani egy emberért, mert az sok mindenhez erőt adhat és lehetnek azáltal céljaid.De ha neked másból van, az is normális,mert pont az a lényeg ,hogy nem vagyunk egyformák! De viszont azt sem kell lenézni, ha valakinek van, és azt sem ,ha valakinek nincs példaképe! Igen, lehet sikeresebb egy ember ha van példaképe, mert van ami ösztönözze és önbizalmat adjon! Lehetnek azoknak a bennszülött embereknek is példaképei, és lehet számukra a törzs vezetője a művész!Minden csak részlet kérdése! Nem, nekem nincs olyan a szememben,hogy semmi !Nekik is megvannak az értékei és őket is ugyanúgy lehet szeretni! Visszatérve a verseidre, miért írod őket magadnak? Félsz megosztani a nagyvilággal? Ezt nem fikázás képpen kérdezem, hanem nagyon kíváncsi vagyok rájuk.Már csak azért is ,hogy megismerjem ezek után a személyiségedet, ami elleinte elég ellenszenves volt/van, de így az utolsó leveled olvasása láttán, lehetsz emberi is.:P Bár akkor sem fog összetörni a világ ,ha nem olvashatom el! ( nem muszály nekem még ide sem leírnod, elég ha esetleg küldessz egy e-mailt)

chelepke Hozzászólás ideje: 2007-10-31 10:55:36

Utolsó bejelentkezés:
2010-11-07 21:15:43

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Hát nem tudom, hogy pélául te hogy vagy vele, de velem is előfordul, hogy néha gyorsabban gondolkozok, mint írok, és olyankor sikerül egész értelmetlen mondatokat írnom. Képzeld, hogy észrevettem én is, hogy így nincs értelme annak a mondatomnak, de csak miután elküldtem. Ez hiba volt részemről, elismerem. A hibás helyesírásra ugyanis kifejezetten allergiás vagyok. Van benne egyébként más nyelvtani hiba is, de mindegy. Nem ez a lényeg. Kisebb koromban rajongtam én is emberekért (néhány sztárfocista, egy-két zenész), de mára azt hiszem kinőttem ebből, és így visszagondolva elmondhatom, nem volt sok értelme ennek. Nekem, mint már írtam, nincsen példaképem. Kíváncsi lennék, hogy szerinted miért az a normális állapot, ha van példaképe az embernek. Jobb lesz ettől az élete, vagy mi? Azt meg szerintem minden értelmes ember tudja, hogy mindenkinek vannak hibái, kinek több, kinek kevesebb. Nekem is van elég sok szerintem, de ezeket most nem részletezném. Egyébként én inkább alternatív művészetek híve vagyok, nekem például egy punkzenész is lehet művész, elismerem, de nem sztárolom, nem bálványozom. Fölöslegesek ezek a dolgok. Az meg, hogy a művészek nélkül semmik nem vagyunk mi emberek, az egy nagyon nagy ostobaság. Képzeld csak el például, a sivatagban élő afrikai bennszülött törzs tagjai, vagy Szibériában, a tajgán elszigetelten élő, elismert művészetet sosem látott-hallott emberek életét. Akkor ők már semmik a Te szemedben, mert nem ismernek igazi művészeket? Írok verseket is, igen. De ezeket nem szándékozom megosztani másokkal, magamnak írok. Legalábbis egyenlőre. Annak meg csak örülni tudok, de őszintén, hogy kivívtam a "Mester Tamás Rajongók" ellenszenvét. Legalábbis egy rajongóét biztosan. Várom a többieket is :-) (az esetleges nyelvtani hibákért előre is bocsánatot kérek)

babyleila Hozzászólás ideje: 2007-10-24 18:24:29

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Kedves chelepke! Igen, abban igazad van, hogy az ember minél több zenészt vagy zenekart ismer könnyebben el tudja dönteni,hogy mi a valódi érték!Szerintem neked semmilyen jogod nincs kérdőjelezni a dalszöveg írójának kilétét,mert ha ismernéd Tamást , tudnád,hogy érzéki fickó,akinek az élete a dalaiban van! A "Lehet,hogy jó zenész Ő!" ( már ha megbocsátasz ,felcserélném az Ő helyét a mondatban,mivel hangzás alapján így normális-engedelmeddel).Nem lehet,hanem BIZTOS, hogy JÓ zenész! Sőt Kiváló! Szívesen elolvasnám,hogy te milyen érzelmes verset, vagy dalszöveget írsz!Túl fiatal lehetsz,hogy megértsd Tamás dalainak a mondanivalóját!Igen,régiek a dalai,amikre büszke lehet,mivel azokkal járta be Amerikát és a zenéből élt és él meg!Sőt Amerikában gyerekeket tanított gitározni!A hétköznapi emberekre visszatérve , te mivel vagy külömb?Erre nagyon kíváncsi vagyok!Te is sztár akarsz lenni?Előtted is ott a nagy lehetőség, nem veszi el senki, de szólj, mert a hétköznapi befásult emberek szívesen segítenek...Te miből élsz?Gondolkozol mielőtt leírsz valamit? A ZENE EGY KINCS ÉS A MŰVÉSZEK IGENIS NAGY EMBEREK ÉS NÉLKÜLÜK SENKIK VAGYUNK!Rajongani lehet,és sajnálom,hogy a te életedből a rajondás kimaradt, de te biztosan e miatt vagy Sztár . Nem jó ha az emberek, átlépik a határt, de te megtetted, mivel olyan embert ócsárolsz akit nem is ismersz!Az a normális ha egy embernek példaképe van!Senki sem tökéletes, Tamásnak és nekem is, sőt mindenkinek van hibája! Több kommentárt nem fűznék hozzá, csak annyit, hogy kivívtad a MESTER TAMÁS RAJONGÓK ELLENSZENVÉT! MESTER TAMÁS FOREVER

chelepke Hozzászólás ideje: 2007-10-21 22:39:40

Utolsó bejelentkezés:
2010-11-07 21:15:43

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Nos, lehet hogy kicsit durva, esetleg másokat sértő szavakat használtam. Bocsánatot ugyan nem fogok érte kérni, mert a véleményem nem változott, viszont elmondanék még annyit, hogy minél szélesebb az ember látóköre, jelen esetben minél több zenészt, vagy zenekart ismer, könnyebben el tudja dönteni, hogy mi is neki a valódi érték, a valódi művészet. MT egyébként minden egyes dalszövegét saját maga írja? Én nem vagyok erről meggyőzőzdve. Lehet, hogy jó ő zenész, a számainak pedig van mondanivalója is, ezt is elimerem, de beleolvasva néhányba ez a mondanivaló a már "meghalt", mert egy annyiszor, de annyiszor ismételt téma, hogy az ember könyökén jön ki néha. Érzelmes verset, vagy akár dalszöveget pedig bármelyik ember tud írni szerintem, mert gondolkodó lények vagyunk. A sztártémára visszatérve pedig: Igenis vannak nálunk is sztárok, mert a közönség, a hétköznapi létbe belefásult emberek, és a média teszi őket azzá... Az a zenész pedig, aki kizárólag a zenéléséből él meg, az az én szememben nem művész. És lehet ő akármilyen nagybetűs férfi, nem érdekel, én nyitott szemel próbálok élni. Ez nem féltékenység, ugyan már... Ti meg rajonjatok csak az áhított, imádott sztárocskátok után, aki sosem lesz a tiétek, hiába minden próbálkozásotok, és rajongásotok. És bár vannak emberek, akikre felnézek én is, de nincsen példaképem és nőideálom, nagybetűs NŐ-m sem, mert fölösleges dolognak tartom a sztárolást, legyen az akármilyen nagy tehetség is. Az egészséges határt sosem jó, ha túllépi az ember, bármiről is legyen szó. Szervuszok! És üdvözlök minden MT rajongót!

kati38 Hozzászólás ideje: 2007-09-20 11:29:03

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Sziasztok!Én voltam 07.21-én a Danobius Partin Mezõkövesden ahol volt Mester Tamás is többek közt Király volt!! Imádom!!

jersey Hozzászólás ideje: 2007-09-08 17:57:26

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

a nagybetûs FÉRFI. A hímnemûek féltékenykednek, hogy a lányok a lábai elõtt hevernek, de nem féltékenykedni, hanem megnézni mi az amiért (szinte)az összes nõre hatással van,aki valaha találkozott már vele. Nem hiszem, hogy túl sokat szerepelne a médiában,gyakorlatilag akoncertekrõl is alig-alig lehet értesülni, nyilatkozni pedig kifejezetten ritkán látni. Aki pedig élõben nem látta õt színpadon ne ítélkezzen, mert ott elsöpör az az energia ami belõle jön. Sztárok pedig nincsenek Magyarországon.Maximum ismert emberek.

chelepke Hozzászólás ideje: 2007-08-13 18:58:34

Utolsó bejelentkezés:
2010-11-07 21:15:43

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Szerintem ez a Mester az egyik legnagyobb Pózer a hazai "sztárvilágban". Szerencsére még csak a tévéképernyõn volt hozzá szerencsém. De az ilyen fiatal tinilányoknak biztos nagyon bejön a stílusa. Szerintem viszont egy buzeráns köcsög, és ez az egész, amit sikerült maga köré kialakítania, annyira szembetûnõen mûvilág, de kétségtelenül sztárt csinált magából, és nem is lehetett nehéz neki, mert ebben az országban az ilyesmire van igény sajnos... de sorolhatnám itt a többi hazai "rocksztárt" is, a Hooligans-tól kezdve egészen a mostani Tankcsapdáig például

Nóci01 Hozzászólás ideje: 2007-07-05 20:01:25

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Sziasztok!!!! Mester Tamás a favorit!!!!!!!!!!!!!!

rosewood Hozzászólás ideje: 2007-05-20 13:38:17

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Mester Tamás hatalamas zenész...hónapok óta hallgatom az mp3as-omon, és nem tudom megunni. és van egy felfedezésem: a nagy SZÁJÚ énekesek mind profik, Mester Tomi is közéjük tartozik. Azt hiszem, méltán felsorolhatom õt is a következõ listában: Mick Jagger, Steven Tyler, Mester Tamás...Õket is imádom! Hát Ti?

Jennifer Hozzászólás ideje: 2007-04-25 16:13:37

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Sziasztok!Valakinek nincs meg az Indián címû szám? Ha megvan , akkor légyszi küldje el erre a címre: [*** moderálva ***] és király volt a koncert ZP-ben;)

badri85 Hozzászólás ideje: 2007-04-18 16:32:44

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Eddigi legszebb száma tominak, a SZerelemdallam...érdemes mindenkinek megismernie ezt a dallamvilágot, egyszerûen csodálatos

Eszterpearl Hozzászólás ideje: 2007-04-04 12:03:26

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Sziasztok! Kb 1,5-2 éve nagyon szeretem Mester Tamás számait. A dalai mélyen megérintették a lelkem. Mostanában, ha valamit nem merek mindig erre gondolok: "...FÉLIG ÉL, AZ AKI NEM MER..." és ez után már mindent megoldok és nem félek. Úgy vagyok vele, igenis EGÉSZ életet akarok élni és nem felet! :) Örülök, hogy megalkotta ezt az albumát (A Pillanat címût):) A HUNGARISTA csaj-nak üzenem, hogy a Szeretlek valamiért címû szám videoklipjét le lehet tölteni Mester Tomi honlapjáról. (www.mestertamas.hu a letöltések között találod) Sok sikert! :)

HUNGARISTA csaj Hozzászólás ideje: 2007-03-23 18:53:47

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Sziasztok! Szerintem ez a SZeretlek valamiért címû szám nagyon jól siekrült :) Nekem nagyon tetszik... Ha valakinek megvan, nagyon szépen kérem küldje már el nekem MSNen... :) [*** moderálva ***] is köszi!!!! :)

babyleila Hozzászólás ideje: 2007-01-27 14:45:15

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

... visszamennél szívesen, de már nem tudod hová.... egyszerûen 3 napja folyamatosan ezt a számot hallgatom megállás nélkül, ebben annyi minden benne van, köszönöm Mester Tamás, hogy megírtad ezt a számot!! imádom ezt a számot-nagyon-nagyon...

aranypor Hozzászólás ideje: 2007-01-22 17:00:20

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

vannak akik nem szeretik magát az elõadót, pedig ritka már az olyan magyar zene ami nem gépi, és szívhez szól! akik értékelik a szöveget és nemcsak a ritmus a fontos, biztosan odavannak ezért a zenéért!

rosewood Hozzászólás ideje: 2007-01-05 21:01:53

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

... félig él, az aki nem mer... egyszer élünk.Ha ésszel,akkor sok mindent lehet merni. Zuhogó esõben gyalogolva hallgattam ma ezt a dalt, és közben folytak a könnyek az arcomon, úgy megérintett, köszönöm, hogy megírtad MT. (És TJ...azért, amit megéltem)

rosewood Hozzászólás ideje: 2007-01-05 20:57:41

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

Ettõl a számtól mindig érzékien össze tudnék simulni, csak a tánc, a lehellet, az érintés: maga a beteljesületlen erotika...

babyleila Hozzászólás ideje: 2007-01-05 19:07:57

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Mester Tamás" előadóról:

hát igen, ebben a dalban minden benne van, minden ami csak kell... imádom ezt a számot vávávááváváává :)

© 2024 - Zeneszöveg.hu Kft. - Minden jog fenntartva.
Kedves Látogatónk!

A Zeneszöveg.hu oldal teljes értékű használatához minimum Internet Explorer 8 vagy Google Chrome v8.0, illetve Mozilla Firefox 4.0 böngésző ajánlott. Az alábbi linkeken elérhetők a legfrissebb változatok.

Amennyiben korlátozott lehetőségekkel folytatni kívánod a böngészést oldalainkon, kattints a TOVÁBB gombra.

Tovább