Mi a közös egy táskatervező fiatal nőben, egy sokat látott, megtért zeneszerzőben és egy hipszter fotóművészben?
Minden, amit létrehozunk, alkotunk, amivel tovább színezzük a világot, a kultúránk részévé válik. A kultúránkban vagyunk otthon, innen indulunk el, ide érkezünk meg, az anyanyelvünk mellett a másik nagy összetartó kapcsunk, a legfontosabb kikötőnk.
A Hajógyár Projekt médiatartalmaival olyan közvetítő közeget álmodtunk meg, amelyen keresztül a maguk valóságában mutathatunk be művészeket - legyen szó ipar- vagy képzőművészekről, zeneszerzőkről -, az alkotók személyes történeteit, inspirációit, motivációit, ezzel együtt a kultúra különböző jelenségeit. Nálunk a könnyűzenéről lehet gasztronómiai vonatkozásban beszélni, mint ahogy a legszabadabb rap/pop szövegekhez komoly irodalmárok is hozzátehetnek. A hajógyáron semmi nem derogál, projektünk nem tesz különbséget: ugyanazon a polcon, ugyanolyan tálalással mutatja be az összes művészt a tetoválótól a keramikusig, Mező Misitől a Sör és Fű zenekarig, a néptáncostól a producerig.
Számunkra ezt jelenti a magyar popkultúra, melyben mindenki megtalálhatja magát és azokat a témákat, amelyekkel azonosulni tud
- mondta el Dénes Adél, a Petőfi Kulturális Ügynökség Könnyűzenei igazgatója.