Szabó Eszter

Zenei irányzat: pop, rock, funky, jazz, musical
Albumok: 3 db
Megtekintve: Ma 2, összesen 21160 alkalommal
Letölthető tartalmak az előadónál

Bemutatás:

Szabó Eszter (Gyula, 1982. május 28.)
Magyar énekesnő, dalszövegíró.

Esztert a Megasztár harmadik szériájában ismertük meg,
amely 2005 őszétől 2006 tavaszáig tartott. Eszter 4. lett.
Annak idején nemcsak a hangjáról, hanem az énekesnő
és egyik versenyzőtársa, Kontor Tamás között szövődő
szerelméről is sokat cikkeztek az újságok.
A tehetségkutató alatt jöttek össze, és össze is házasodtak
később. Két fiuk van.

Eszter „civilben” reklámgrafikus és webdesigner. Ám ma is
énekel, jazz énekesnőként dolgozik, és gyerekeket is tanít.

Eddig három önálló albuma jelent meg:
A Rock 'n' Roll én vagyok (2006), Minden rendes úrilány (2007),
Colorpop! (2009).
Hozzászólás írásához kérjük jelentkezz be!

Zeneszöveg hozzászólások

&Zsuzsy& Hozzászólás ideje: 2008-01-31 22:58:56

Utolsó bejelentkezés:
2008-11-30 14:11:09

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

szálljatok már le erről a témáról...nem veszitek észre, hogy ez már nagyon nem jelen...? és hogy senkit nem érdekel...hogy ki a nagyobb magyar és ki nem...nem abban mutatkozik, meg hogy ki hol lakik!! és itt igazán nem a magyarságról van szó...hanem két stílus/ két énekesnő..és kinek az egyik kinek a másik.. nem kell tovább ragozni...

ketgombocosfagyi Hozzászólás ideje: 2008-01-24 00:48:59

Utolsó bejelentkezés:
2012-12-01 20:40:20

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Kedves Bogibaba, kár, hogy itt nem lehet értékelni a hozzászólásokat.. tőlem 10ből 15öt kapnál :)

Bogibaba Hozzászólás ideje: 2007-11-01 15:23:33

Utolsó bejelentkezés:
2008-04-18 15:13:53

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Kedves magas iq-val rendelkező barátaim! Attól, h valaki Szeriában él, attól még nem szerb! Akkor a rakás kinai aki magyarországon van, az magyar? És le ''szerb kurváztok'' valakit, aki talán nagyobb magyar, mint ti!!! Szánalom... Gondoljatok csak bele, könnyű lehet e megmaradni magyarnak egy idegen környezetben???

&Zsuzsy& Hozzászólás ideje: 2007-08-08 23:57:00

Utolsó bejelentkezés:
2008-11-30 14:11:09

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Szijjasztok!! Énis olvastam...:-) hát igen teljessen egyett kell értenem szesztifangirl-el mert énis épp úgy látom mint õ ...nagyon nehéz lehetett esztinek ezeket elviselni amikor olyanokat állítottak róla h pl.: nem terhes, ezzel valakit megvádolni...még akár sztár, akár csak valaki akkor sem...ez teljessen kiábrándító komolyan...énis nagyon szeretem esztit az elejétõl fogva ... de nem csak ezért gondolom így, mert na most én õt szeretem és akkor már mindenben igazat adok neki meg stb...de ezt mindenki beláthtaja h ez tény ... amit vele mûveltek... az már...na... és tény, h õ télleg nem teregedte ki a magán életét meg a családi helyzetét meg stb...másokkal ellentétben... és még lehetne sorolni... :-) ( www.eszti4ever.blogol.hu :-))

szesztifangirl Hozzászólás ideje: 2007-07-07 10:09:31

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Én is olvastam, amit Eszti írt, és nagyon sajnálom szegényt. Nem tudom, miért szálltak rá ennyire az újságírok. Csak annak örülök, hogy Eszti ezt elég jól kezelte, és hogy elmondta az igazságot. Hátha így pár embernek megváltozik róla a véleménye.

Skata88 Hozzászólás ideje: 2007-07-06 16:59:41

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Mindenkinek ajánlom Esztit szeretõknek és az ellen táborbak is a www. szaboeszter.hu oldalt és azon belül a sajtó menüpontot, azt hiszem ha elolvassátok minden világos lesz és egy-két dolgot másként fogtok látni Esztivel kapcsolatban!!!!

Skata88 Hozzászólás ideje: 2007-07-05 15:50:19

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Nem akarok télleg kötözködni, de ezt mindenképpen be kellet írnom, belsõ infok a Comet szavazásról, már több helyen láttam ezt és voltak Magdi fanok, akik szerint kamu... de hát télleg nehéz lehet feldolgozni ezt az élményt, hogy a kedvencük sehol sincs... Eredmény: Lola 37,3 % SZABÓ ESZTI 36,7% Magdi 20,2%, Baby Gaby 3,9% Bartók Eszter 1,9%. Gratula Lolának, de még jobben örülök Eszter sikerének, épp hogy lemaradt Lola mögött, semmi baj lesz még Comet és fog még Eszti máshol is díjat, díjakat nyerni!!!!! magdi fanok fel a fejjel:D:D:D:D:D:D:D:D

pinkpearl Hozzászólás ideje: 2007-06-22 23:42:20

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

sziasztok! vki el tudná nekem küldeni a Szerelemháborút?mail címem: [*** moderálva ***]

eszterimado Hozzászólás ideje: 2007-06-19 12:23:24

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

jaja, kriszti007!!!!!! :)

kriszti007 Hozzászólás ideje: 2007-06-16 18:46:15

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

na igen Szabó eszter nekem mindig tud újat mutatni! Õ az egyetlen a megasztár 3-ból akinek ez sikerült.

Yvett 04 Hozzászólás ideje: 2007-06-16 17:38:45

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Hali mindenkinek.Tegnap találkoztam Esztivel meg a pici szöke herceggel.Fagyizni voltunk és mentünk vissza a gimibe és láttam hogy jön velünk szembe egy babakocsi és a tekintetem elöször a picire irányult mert annyira édes utánna láttam csak hogy Eszti tolja .Hát nagyon cukik voltak.ja és gyulán taliztam velük mivel itt lakok.csak gondoltam megosztom veletek.puszi

esztilili93 Hozzászólás ideje: 2007-06-13 12:53:15

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Én azt gondolom, hogy ez a száma lett a legjobb. Amúgy nagyon jó számokat ír, és nekem nagyon szimpi az egész csaj.

room107 Hozzászólás ideje: 2007-05-25 22:44:23

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Hát ezzel az Eurovíziós DAlfesztiválos hozzászólásoddal alaposan melléfogtál és azóta mintha csendesebb lenne ez a hely!:D CSak nem savanyú a szõlõ?:) Itt is megbundázta fél Európát mi?:D A Magdi pedig magyar...Tudjátok, a határon túli magyar is magyar még ha ez egyeseknek problémát is okoz...köszönöm

Skata88 Hozzászólás ideje: 2007-05-10 15:40:14

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Jól van na többet semmien körülmények között nem alkotok véleményt a magdi nemzetiségérõl jó?? Felõlem aztán lehet magyar is... Nem izgat különösebben. Abban viszont majdnem biztos vagyok, hogy nem lesz nagy sikere az Eurovíziós Dalfesztiválon, mert nagyon gyenge az a dal, amivel ment. Meg aztán szerintem semmi helye nincs abba a mezõnybe... NA mindegy majd meglátjuk... AZÉRT PERSZE ESZTER A LEGNAGYOBB!!!!!!!!

Liz_7_9 Hozzászólás ideje: 2007-05-06 18:46:18

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Magdit sosem szerettem annyira,nem is isteníteni jöttem,Esztit viszont szerettem... Az egy dolog hogy nem szeretitek magdit,nem kötelezõ,de gondoljatok bele,kit istenítetek,mert esztike is megéri a pénzét...mind1...Az meg hogy magdit szerb.k-ztátok elég nevetséges,nem tehet róla,hogy ott született,Õ is magyar,épp olyan magyar,mint eszti...(amúgy csak úgy megemlítem,hogy ha eszti annak idején (alig!!!) 10 km-rel arrébb születik,magdi szerb k-zásából kiindulva,Õ most román k.lenne...)Amúgy ide xtem esztirõl kell véleményt írni,nem magdit fikázni...mind1,megyek,sziasztok!

eszterimado Hozzászólás ideje: 2007-04-27 21:51:35

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Skata, szem is igazad van! :) de télleg mér oldanak mega ruzsának mindent???!!!!!

Yvett 04 Hozzászólás ideje: 2007-04-27 20:43:38

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Igen teljes mértékben igazad van.És Eszti a király az együttesével együtt.

Skata88 Hozzászólás ideje: 2007-04-27 16:43:56

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Nagyon egyetértek veletek, fõleg Kucuskával. Én is megfelelõ képpen kiakadtam, azon hogy egy szerb és nem egy magyar képviseli Magyarországot:-(((. De ez van, ezt is "elintézték" neki,mint a Megasztárt... Mostanában volt arról szó, hogy kizárhatják az eurovízíóról, mert megszegett vmi szabályt, bíztam benne hogy nem mehet, de persze ismét megbundázták neki. Õszintén én semmit nem utálok jobban, mint a csalást és ezért rohadtul nem tudom elviselni a magdit meg a neki csinált ügyleteket UNDORÍTÓ!!!!!! JAH ÉS PERSZE ESZTER A LEGJOBB!!!!

eszterimado Hozzászólás ideje: 2007-04-22 17:43:58

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

ezt én sem tudom...

Yvett 04 Hozzászólás ideje: 2007-04-22 13:53:53

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Igen meg ha valami baja lenne magdival akkor azt nem egy dalban mondja el neki hanem személyesen mondja el neki. Ja meg az eurovizios fesztiválon magyarországot miért nem egy magyar képviseli és miért egy szerb????????????????

eszterimado Hozzászólás ideje: 2007-04-18 18:30:13

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

igazad van Kucuska!!! :):):):):):):)

Kucuska Hozzászólás ideje: 2007-04-14 17:00:57

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Ja és mért Írta volna szti azt a számot Magdinak? Ki találta ki ezt a baromságot? Eszti albumán tényleg minden dal róla szól! Aki hallotta õket az nem kételkedhet ebben. Bye

Kucuska Hozzászólás ideje: 2007-04-14 16:57:48

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Sziasztok! Amikor elõször meghallottam Szabó Esztert, azt gondoltam : Zseniális! Fantasztikus! Õrületes! Rúzsa Magdi csak azért nyert, mert -Jól szóltak elõttem- Egy szerb k***a. Ez van. Nem azért nyert mert õ volt a legtehetségesebb. Ugyan. Aki szereti az csak szeresse nyugodtan de ne állítsa hogy jobb bárkinél. Mert nem igaz. Eddig legfeljebb az elsõ megasztárt nyerte olyan aki tényleg megérdemelten nyert. Mert Tóth Vera TEHETSÉGES. És nem azért nyert mert cigány, szerb vagy a tököm tudja milyen etnikumhoz tartozik akit politikailag körbe kell nyalni. Mindent összefoglalva le kéne szállni Esztirõl! Aki meghallgatja az albumát az érezni fogja hogy miért is fantasztikus! Köszönöm a figyelmet! Tamás

55csilla Hozzászólás ideje: 2007-03-31 11:57:21

Utolsó bejelentkezés:
2008-03-06 19:16:04

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Eszti a legjobb, számomra õ nyerte meg a megasztárt :-))))

eszterimado Hozzászólás ideje: 2007-03-29 21:02:29

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

nekem idöm az van, de mivel h pesti vaok nehézkes lenne lemenni meg visszajönni

Yvett 04 Hozzászólás ideje: 2007-03-25 21:21:02

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

amugy Április 21-én gyulán a Pálinka fesztiválon fellép Eszti meg Tomi ugyhogy ha van idödök akkor gyertek el.Puszika

szesztifan Hozzászólás ideje: 2007-03-25 14:29:28

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

JA, és ha egyébként arról van szó, hogy ki albuma a jobb, Esztié, vagy Magdié, én is azon a véleményen vok, hogy az Esztié sokkal jobb. Jobbak rajta a számok, pörgõsebbek, Magdié pedig, mondjuk ki: tökre uncsi. Most nem azért, én szeretem Magdit is (persze Esztit sokkal jobban), de ez az igazság.

szesztifan Hozzászólás ideje: 2007-03-25 14:21:40

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Én nagyon szeretem Esztert, õ a kedvencem. Nagyon jó dalai vannak.

Alisha Hozzászólás ideje: 2007-03-25 13:11:29

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Ja és mellesleg ... nem tudom már, hogy ki írta, de tényleg nem abból lesz a nagyobb sztár, aki a végsõ döntõ után már a csapból is folyik! Ez így is lett, mivel Magdinak jött a Pepsi reklám, Esztinek meg semmi, de Õ addig legalább alaposan kidolgozta az albumát! Ki lett a nagyobb sztár? Eszti: 2007 reménysége, és nem Magdi!!! Az meg teljesen lényegtelen, hogy kit milyen kategóriában indítottak az Eurovíziós dalfesztiválon ... azt nem Õk dönthetik el sajnos!

Alisha Hozzászólás ideje: 2007-03-25 13:07:35

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Sziasztok! Szerintem semmi értelme ennek a nevetséges veszekedésnek! A mega tényleg bunda volt, de Magdi megérdemelte a gyõzelmet (annak ellenére, hogy Eszti hangja 100x jobb és különlegesebb az övénél)!!! Hogy mi van?! Azért szavaztak a "kis tinik" Esztire, mert Tomi kiesett? Jajj, kérlek! Akkor még nem is mondták meg, hogy együtt vannak, és jön a bébi! PONT ezért, mert Eszó nem akarta ezt...! Pff...jajj! A másik rövidebb téma, a Tomis ... Eszti NEM vette el Tomit a családjától, hiszen Tomi már nem volt házas, mikor megismerte Esztit a megában! Tomi (és Eszti is) több interjúban is beszámolt arról, hogy Tomi ex-feleségétõl született gyerekeket úgy kezelik, mikor náluk vannak, mintha sajátjaik lennének! (Ha jól tudom, Tominak Edi a 3. gyereke, de elnézést, ha tévedek ...) Szerintem itt komoly gondok vannak azokkal, akik azt hiszik, hogy Eszti elvette Tomit a családjától ... ezt a NOX énekesnõje csinálta, Szilvi, akiben én is nagyot csalódtam, és szerintem a sajtó kavart be valamit, hogy az sült ki belõle, hogy Eszti elvette Tomit a VOLT családjától! Szánalmas ...! Na és most akkor jöhet a neheze. A rock'n'roll én vagyok-ról a kedvenc számom a 'Ne félj!' és soha eszembe se jutott, hogy ezt Eszti Magdinak írta volna! Ezt honnan szeditek? Tiszta hülyeség az egész, szánalom! Eszter nem süllyedne idáig, azután, hogy megválasztották 2007 reménységének! Az igaz, hogy egy igazi kis szókimondó a csaj, ami egyáltalán nem baj, hisz akkor nem lett volna az a csodás szám ... a "Hé bolond!" c. szám az albumán ...! Én szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy nem Magdinak íródott a dal, hisz nekem élõben is mondta Eszti, hogy vannak olyan dalszövegek, amiket már régebben írt, és most csak kicsit átformálta õket, plusz: MINDEN DALSZÖVEG AZ ÉLETÉRÕL SZÓL!!! Szemenszedett hazugság, hogy Rúzsának írta, erõsen kétlem! Nem kell itt dobálózni, hogy na most szeressük Magdit, mert Eszti is szereti, most meg ne, mert Õ se szereti. Teljesen meg vagytok bolondulva, nem szabad egy embert ilyen szavakkal a föld alá süllyeszteni, hogy "a ti kis Eszókátok" vagy a "kis csaló Magdika drága, a kis szerb k***a" ... térjetek már észhez!!! Tudom, hogy ezután szépen le fogtok támadni, de ez van! Ha magatokba néztek, és átgondoljátok a dolgot ... khmm, biztos, hogy nem lenne ez a veszekedés! 1000+1%! Nekem mindkét album megvan, és õszintén szólva Esztié sokkal jobb és színesebb, mint Magdi CD-je, dehát ez van, ezt így kell elfogadni! Eszter sokkal többet dolgozott az albumán, és már sokkal régebb óta, mint Magdi. Rúzsa csak "összedobta" az egészet, mert a hirtelen jött sikerrel nem tudott mit kezdeni, de ennek ellenére vannak tiszteletre méltó számok a CD-n. A döntõben tényleg Esztinek és Magdinak kellett volna lennie, de mivel bunda az egész, muszáj volt vegyes döntõt csinálni, és sajna nem Póka húzta a rövidebbet. Én mind a három csajt szeretem, egyedül Varga Feri az, aki egyáltalán nem szimpi, és totál elszállt magától! Mikor találkoztam a koncert után velük, Feri teljesen olyan volt, mint egy beképzelt egoista, viszont Eszti és Angi nagyon édesek voltak, és teljesen közvetlenek! Magdival csak összefutottam egy autogram erejéig, mert lerohanták az újságírók ... szegény teljesen kivolt, ott sírt. Na bye-bye! U.I.: Vélemények jöhetnek ide is: [*** moderálva ***] és tényleg nem kéne itt szidni a csajok családfáját! Meg egymást se, hisz nem éri meg!

joszyka Hozzászólás ideje: 2007-03-24 13:04:21

Utolsó bejelentkezés:
2011-04-30 19:20:12

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

helosztok!! na ezt nem gondoltam volna,h ilyen veszekedések lesznek Esztibõl és Magdiból... A dal valóban neki irodott ez már 100%,jah és,h ki nyert,hát az is bunda volt...jah és nem azt kell nézni,h hányadik lett,hanem ,h mit tud...ennyit errõl...véleményem nem fog megváltozni, ESZTI A KIRÁLY!!! a magdit meg igy is-ugyis utáltam,szalk nem kell azt mondanotok,h azért mert eszti utálja akkor mi is...ez abszolut nincs igy..vagyis részemrõl nincs...és itt nem tom ki irta,h utálja esztit mert elvette tomit a családjától...nah ezt is tisztázzuk kedven nem tom ki...Tomi valóban elvolt már válva,és ha elis szedte volna nem csak eszti benne a hibás,mert tominak is bennekell,h legyen...nah ez remélem érthetõ volt...nah még mi is volt itt??hm...lényegtelen...Eszti király és király is marad!!!!!!!csaotok

Skata88 Hozzászólás ideje: 2007-03-23 11:43:38

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Úristen!!!! Én nagyon lemaradtam...mi van? Fogalmam nem volt arról, hogy Eszó ezt a számot a Magdiról írta, nem is gondoltam ilyenre, de végig hallgatva és filózva rajta már tök tiszta és van benne valami, hogy a kishegyesirõl szól. Ja Igy még jobban tetszik!!!!! És ha ezt igaz, akkor teljesen igaza van! Arról, hogy a Mega bunda,arról vitatkoztok?? Ez nem kérdés hanem tény:(((, egyértelmû volt, hogy vegyes döntõt kellett csinálni és így el kellett intézni,hogy Feri is döntõs legyen sajnos ennek éppen Eszó itta meg a levét. Ezzel nem azt mondom, hogy Esztinek kelllet volna a végén nyerni, de jobban megérdemelte volna a döntõt mint Feri. De hát ez van ezt kell szeretni.. Én igazság szerint nagyon nem bírom elviselni Magdit, de csak a személyisége miatt nem , tény a hangja jó, de azért Esztié sokkal jobb!!!:)))) Még valami: Arról a cikkrõl, amiben állítólag az van, hogy Eszti beszólt Magdinak, szerintem eléggé felfújták a dolgot és egyetértek Zsuzsy beírásával, amit írtál ezt szószerint elmondta a Viván is és én inkább annak hiszek mint az újságnak. Én inkább az Éliás véleményén akdtam ki, az egy hülye vadbarom...Na mindegy a lényeg HAJRÁ ESZTI TE VAGY A LEGJOBB!!!!!

eszterimado Hozzászólás ideje: 2007-03-18 10:28:43

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

eszti4ever, és csak az irjon ide sztem aki szereti esztit ezt csak azér mondom h ne legyen itt mindig vita!

Bogibaba Hozzászólás ideje: 2007-03-16 18:22:31

Utolsó bejelentkezés:
2008-04-18 15:13:53

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Szerintem nem éri meg ez az egész a vitát. Van akinek ez, van akinek az ''fáj''. Aki imádja Esztit, az halgassa õt, és ne fikázza Magdit, aki meg Magdit imádja, az meg halgassa azt, és ne Esztit fikázza. Ez az én véleményem! És attól, h vki nem párbajozik, az talán attól is lehet, h egész Vajdaság, és negyed Magyarország rá szavazott. Ezen is ellehet gondolkozni! És bunda mindenbe van.

Hádész Hozzászólás ideje: 2007-03-15 19:54:32

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

na jolvan, most megint kell írnom!nem birom ki:P, na szóval az van h az egész meg volt rendezve,meg volt csinálva h ki fog kiesni, miért mikor, meg minden...szóval kuss magdifanok, nem vagyok irígy meg semmi, mert tudom ha Eszti lett volna az elsõ vagy 2.az nem lett volna jó.azok nem futnak be eléggé, vagy nem is tudom, de szentem nem a helyezés mutatja meg h vki milyen tehetséges, szóval engem csak az zavar, h a magdi nem a tudásával jutott el ide, vagy nem csak azzal!!!!szóval mindenkinek saját szoc problémája h ki tetszik neki, meg minden, de akkor is Eszó4ever!!:D, és az albumon az a bizonyos szám nagyon is jó, mert az életbõl vette...szóval elég erõsen célozgatok vmire, ha nem esett volna leeee:D, na jolvan csak ennyit akartam, páááá

&Zsuzsy& Hozzászólás ideje: 2007-03-15 13:22:40

Utolsó bejelentkezés:
2008-11-30 14:11:09

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Szijasztok!! Hát nem tom h Esztike Rúzsának írta-e a számot... de ha esetleg igen, akkor igaza van... és nem csak ebbõl, hanem úgy általában mindenben bunda van...és a megákban is 100%-os bunda volt... [ ezt most nem azért mert nem Eszti nyerte...] mert valószinû, hogy aki egyszer sem párbajozik... ott van valami...és nem csak annyi h jól énekel, mert vannak jó számai és jó hangja is van... de Esztinek a stílusa meg hangja meg az egész mentalitása jobban tetszik mint Magdinak...és nem szeretem ha az egyik "oldal" fikázza a másikat, mindenkinek személyes kötelessége eldönteni, h kit szeret és miért... A másik dolog, meg h szerintem is a legjobb 2 hang a mega 3 ban Eszter és Magdi... a párbajban Ferinek kelett volna kiesni, és aztán meg Pókának, igaz Pókának is jó hangja volt, de sztem nem arat vele nagy sikert... nem sztárnak való... ahogy Feri sem... a másik meg h énis beszélgettem már pár koncert után, talin...Esztivel és hát szókimondó amibõl "néha" sok kalamajka van (saját tapasztalat) de annyiból jobb mintha hazudnánk...mert azu igazság az alap, és aki csak hazudik persze h nyer... egy kicsit célozgatok...:$:-)) na de nekem Magdival sincs kölönösebb bajom... de azért eszti 4 ever :-)) jaa és visszatérve arra a cikkre h : jobb a lemezem mint Magdi-é... az nem Eszti nyilatkozata volt... Õ csak azt mondta h rossz kategóriában nevezték be a fonogramra, mert ha a : legjobb pop lemez kateg. -be "rakják" akkor a lemeze szerinte olyan jól sikerült, h elvitte volna a díjjat, [ nem csak szerinte :-)] és erre a sajtó egy kicsit értelmezett , mert ugye Rúzsa is indult ebben a kateg.-ben is és azt vonták le belõle... de bõvebb info a "eszti4ever.blogol.hu" - n /egyk kis reklám :$ :-)/ hát kb.: ennyi a véleményem... frászt de h ennyi :-D csak nem férne már ki XD további szép napot!!

Yvett 04 Hozzászólás ideje: 2007-02-25 13:51:50

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Én azt mondom hogy mindennek van valami alpja tehát Eszti nem a semmiért irta Magdinak ezt a számot.

rdee20 Hozzászólás ideje: 2007-02-23 20:53:00

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Sztem amennyiben ez a dal valóban Magdiról, akkor minden bizonnyal megvan az oka, h Eszter ilyen módon írjon róla. Én nagyon szeretem Eszter hangját, zenéjét, és stílusát, õ az egyik kedvencem. Neki kellett volna a döntõben Magdi mellett állni...

Yvett 04 Hozzászólás ideje: 2007-02-22 16:34:17

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Szentem is tök különleges a hangja és szentem sokkal jobb Magdinál.De kár hogy nem ö nyert de akkor is szép helyett ért el.Imádjuk

floooooooo Hozzászólás ideje: 2007-02-22 14:36:49

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Az az egész lényge hogy Eszónk van a Ne félj címû száma amit valószínû hogy a rúzsárol írt, és eléggé szép dogokat tartalmaz:DD amuyg szentem tök tuti hogy bunda volt az egész vagy ha enm is az volt a rúzsa csak azért nyert mert lenyomta a hattyu halálát és mindenki megsajnálta... Tökre átlagos hangj van, Eszó hangjában legalább van valami különleges nem olyan átlagos nyávogós szar... <---na nekem ez a váleményem:DD

missrekuci Hozzászólás ideje: 2007-02-20 15:25:25

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

nos,..sziasztok!figy.:Asszem én le vok. maradva!!én béna csak most olvastam a dolgot!én néztem a megát..voltak akiket bírtam meg ilyenek..de asszem nem "kulturálódtam"!!:Pszall lennétek olyan kedvesek hogy elmondjátok mi a fene van?milyen dal?mit írt a magdinak??mi van??ááá...segítsetek!!vagy ez csak pletyka???légyszíves segítsetek!!!!mondjátok el nekem is....!!!tudom hogy elõlre nem kössz de kössz!!!!sziasztok!

Yvett 04 Hozzászólás ideje: 2007-02-18 22:20:18

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Sziasztok.Én nagyon szeretem Esztit és kissé beszélö viszonyban is vagyunk.Naszoval amiért én most ide irok nektek az az hogy mivel én gyulai vagyok mint Eszo és elég jol ismerem ezért mondok egy pár dolgot rola és mindenki levonja a következtetést.Eszti egy szokimondo csaj ami a szivén az a száján néha ezzel elég "bunko " tud lenni .Mivel én is az Erkelbe járok ahova régen ö is járt igy más dolgokat is hallottam .Alapjába véve egy kedves csaj csak szokimondo.Én ennek ellenére is nagyon birom és szeretem mert jofej de akit nem bir azt komolyan nem birja és ez az egy nagy baja van.És Magdival kapcsolatban pedig ö is nagyon jo énekes meg Eszti is de egyik se fogja igazán megállni a helyét magyarországon mert ök tul jok a magyar zenei élethez képest.Na mindegy ez az én véleményem és szerintem Magdi rajongoknak és az Eszti rajongoknak (nekünk) kéne megmutatni hogy egy pici félreértés miatt nem kéne haragudni egymásra.Végül szerintem ne ezt forszirozzuk hanem inkább örüljünk annak hogy ök boldogok és jo zenei tehetségek.

detti429 Hozzászólás ideje: 2007-02-16 23:16:35

Utolsó bejelentkezés:
2011-11-10 10:51:19

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Én bírtam Esztert,amíg meg nem tudtam,hogy mi is ez a dal. Valóban Magdiról szól,tényleg neki írta...de szerintem csak irigy volt a kis Eszótok..miért is??talán mert nem õ nyert??noigen. de egyébként én tudom,hogy miért is utálják egymást,vagy nem beszélnek,fene tudja,lényeg hogy az Eszter megírta ezt a dalt,ami egy elég undorító húzás volt tõle. Jah,és pont az a baj,h ti(Esztifanok) is pontosan ugyanúgy gondolkodtok mint a kis bálávnyotok.("ez a kis SZERB KURVA nyert"-és hasonlók)tök gáz,hogy az eszter idáig süllyedt,ugyanis pontosan ugyanezt mondta a MI Magdinknak:SS Úgyhogy boccs,de nem kéne ennyire ajározni ezt az embert...kül ha olyan rohadt jó énekes lenne,akkor esetleg több lemezt adott volna el mint Magdi,de neeemm:DDDDhi-hi ez számit igazán nem az,h összejött a kontorral,és ezér a tinilányok is rá szavaztak mikor a kontor kiesett....nah mind1,ha vki kíváncsi a sztorira,az felvehet [*** moderálva ***]

Nicole88 Hozzászólás ideje: 2007-01-06 13:05:20

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Én Esztert és Magdit is nagyon szeretem. Tehetségesek, ehhez nem fér kétség! De az igazat megvallava, mikor meghallottam a Ne félj címû számot, nekem is az volt az elsõ gondolatom, mintha ez a Magdihoz szólna. Viszont azon, hogy ez így van-e felesleges veszekedni. Ha így van így van, ha nem akkor nem. Az igazat úgysem tudhatjuk és talán nem is kell, a dal pedig fantasztikus!!! Na meg persze a többi is!!!

Polkadot Hozzászólás ideje: 2007-01-04 19:06:58

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

na tovább nem bírom hozzá kell szólnom! eszti nem szedte el a családjától Tomit. Már el volt válva a feleségétõl amikor jelentkezett a megasztárba. és igen is bunda volt. na nem az h Magdi nyert abban én is biztos voltam az elejétõl fogva és meg is érdemelte. Egyik barátnõm újságíró és õ mondta h elõre lehetett tudni h ki esik ki, mert a vegyes döntõ kellett. angéla és Magdi is ledöbbent amikor Eszti esett ki...

Bogibaba Hozzászólás ideje: 2007-01-01 13:04:32

Utolsó bejelentkezés:
2008-04-18 15:13:53

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Esztert és Bettit csak azért utálom, mert mindkét férfit elszedték a családjától. Kül. télleg nagyon jó a hangja, de ha Eszti szeretné Magdit, ti is szeretnétek, és ez így van, akár hogy is tagadjátok. Magdi volt a legjobb, és aki ebbe nem törõdik bele, SAJNÁLOM!

Freedom Hozzászólás ideje: 2006-12-26 13:35:31

Utolsó bejelentkezés:
2008-04-09 17:09:42

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Sziasztok! Én egyáltalán nem csípem Magdit, Eszter viszont a kedvencem. De nem hinném, hogy Eszter úgymond ilyen gyerekes módszerekkel olaná meg a helyzetet. Eléggé nagy már ahhoz, hogy eldöntse, hogy mi a jó. Ráadásul szerintetek pont azon törte magát a terhessége alatt, hogy mit írjon Rúzsáról??? Nekem ez a vélemyényem. Különben nagyon jó a Cd, nekem a kedvenc számom a 2. szám az Égi jel. Jah és ne veszekedjetek. És állítólag dec. 21-én vagy 22-én megszületett Eszter és Tamás kisfia. A nevét még nem árulták el. Gondoltam megosztom veletek, ha nem tudnátok a hírt. Üdv. mindenkinek és utólag is boldog karácsonyt és elõre pedig boldog új évet!!!!!

valakien Hozzászólás ideje: 2006-12-21 01:05:20

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Figyeljetek!Magdi megérdemelte a gyõzelmet!De Eszter is nagyon jó!És kész!Ne vitázzatok,inkább örüljenek annak,h ilyen tehetséges emberek születtek erre a földre,mert ha õk nem lennének akkor mi lenne velünk!?Hmm!Ezen gondolkozzatok el egy kicsit,minthogy bántjátok az egyiket is meg a másikat is!

Maccs 2 Hozzászólás ideje: 2006-12-17 12:31:57

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Hát teljesen egyetértek az elõttem szólóval,az amit írtatok az valami felhábórító,és igazságtalan.Bunda??Édeskéim akkor még nme hallotátok Magdit énekelni!!Ha fáj ez valakinek ha nem Magdi volt a legjobb hang közöttük!!Bunda akkor lett volna ha nem õ nyeri!Tõrödjetek már bele!Nevetséges amit mûveltek,egyszerûen gyerekes!Ilyeneket össze írni,mocskos emberek vagytok! Igen Magdi az hang!!IMÁDUNK Magdi!!!!!

petradrága Hozzászólás ideje: 2006-12-07 15:19:03

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Õszinten szolva felháboritonak tartom h ilyeneket irtok Magdirol...sajnalatos modon tulon tul sok ember gondolkodik ugy mint ti es hiszi azt h attol h mar az elejetol tetszett mindenkinek attol bunda volt a dologban...pedig ha kinyitnatok a fuleteket es csak figyelnetek, felreteve a rosszindulatokat...rajonnetek h fantasztikusan tehetseges lanyrol van szo, akinek telleg nagyon szep hangja van. Felre ne ertsetek, szeretem Esztit is nagyon kulonben nem lenne meg a lemeze...csak nem tetszik h ennyire elfogultak vagytok meg ha nektek akar nem is tetszik a Magdi annyira...bar akkor meg vszeg vmi hallasproblematok van. na mind1. Tovabbi szep napot...csak ugy ereztem h ezt lekell irnom.

Kitti11 Hozzászólás ideje: 2006-12-03 17:05:59

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Sztem ESZTI A KIRÁLY!!!!!!!!!!!!!!!!

Hádész Hozzászólás ideje: 2006-12-02 11:03:41

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Sziasztok!Szerintem elõször végig kéne hallgatni az albumot és mindenki belátná, hogy igen, ez a csaj télleg tud vmit!Nekem nagyon tetszik a cd-je, már számtalanszor végighallgattam.Az Épp olyan, mint én száma nagyon tetszik!De a többi is ugyanolyan jó!!! Eddig észre sem vettem de ahogy írjátok télleg a Rúzsára vonatkozik, és basszus!!!hát tök igaz...!Nekem nem volt kedvencem Magdi, sejtettem(de szemmel is látható volt) hogy miért õ nyert... Szabó Eszter egy olyan ember és hang:) akire szüksége van az országnak, már elég régóra!!!

reditke Hozzászólás ideje: 2006-11-15 15:11:41

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Sziasztok! Szerintem nagyon-nagyon-nagyon jó mindegyik szám, rég tetszett már ennyire egy teljes album. Nekem a nagy kedvencem a "Másnap reggel", de mindet imádom. A "Ne félj!" címû számról pedig nekem is ez a véleményem. Egyértelmû, hogy ki a címzettje,tiszta hangja sok mindenkinek lehet, de ennyire színes, mint az Eszternek, csak nagyon keveseknek. Nekem Szabó Eszter az igazi nyertes, minden értelemben.

kriszti... Hozzászólás ideje: 2006-11-14 13:04:05

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Sziasztok Többiek! Nekem végig Eszter volt a kedvencem, egyszerûen olyan a hangja, hogy ha megszólal, kész vagyok! Szerintem a három megasztár alatt együttesen is õ volt a legjobb, neki van a legjellegzetesebb hangja!!! Nagyon imádom! Sajna nekem még nincs meg a cd, de remélem a Jézuska majd hoz egyet. Nagyon sok jót hallottam már az albumról, természetesen én sem maradhatok ki belõle! Eszter a legjobb!!! Hajrá Eszter! Ja, szerintem tök aranyosak a Tomival, nagyon összeillenek! Puszilok mindenkit!

ttatta Hozzászólás ideje: 2006-11-13 13:27:50

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Én is biztos voltam, hogy õ nyeri, ezért volt bunda drága Dániel. messze nem a legjobb volt. Na, mindegy, Eszti lemezét megvettem, nagyon jó, nagyon jók a szövegek, és szerintem egyik sem csak és kizárólag egy embernek szól. Az túl egyszerû lenne tõle. Inkább szituációkat reagál le a dalokban, és ettõl még jobban tetszik. Nem egyértelmûen Rúzsa, vagy ha õ, akkor már Póka is lehet, a "korona" nem hiszem, hogy csak egy emberé. Mégegyszer tökjó a lemez, és ennek örülök. Végre valami nem túl mûvészkedõ, hanem egyszerû és ütõs.

Koltai Dániel Hozzászólás ideje: 2006-11-10 19:21:23

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

nahát elõször is:szégyelljétek magatokat, hogy ok nélkül lebundázzátok egy õstehetség gyõzelmét. Na jó, nem A Rúzsa Magdi a kedvencem, de biztos voltam, hogy õ fogja nyerni. És mások is így gondolják. Errõl ennyit. Egyébként õ sem a kedvencem(de közel áll hozzá:-)),de azért õ is elég jó.

Jezzmin Hozzászólás ideje: 2006-11-08 15:00:08

Utolsó bejelentkezés:
2017-05-06 19:29:10

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

joszykával és Vikivel énis egy az egyben egyet értek. Mellesleg ha nem is a Rúzsának íródott, akkoris ez az elbum egyik legütõsebb száma..:D Mikor elõször hallottam, megszólaltam apumnak: Ha ebbõl a számból nem lesz egyszer egy filmnek a filmzenéje akkor én megbököm magam:DD Tényleg annyira jó. "Elég egy tiszta hang, és nem látszik ha piszkosan játszol" Eszti mindörökké^^"

Vicky.viki Hozzászólás ideje: 2006-11-07 21:35:22

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Hello!!! Sztem tejesen igaza van a joszykának:) mert ha jobban megfigyeljük a szöveget, akkor teljesen a Rúzsára utal:))) Hozzátenném, hogy állítólag bunda volt az egész már az elõdöntõk ota nyalják a picsáját a Magdinak!!! És hátt ki gondolta volna hogy egy vajdasági hülye k*rva fog nyerni!!! Megsajnálták szwegényt, a Caramelnél is így volt csak annyi különbséggel, hogy neki jó a hangja:) Szal, SZABÓ ESZTI RULZzZzZzZ!!!!! Puszzikkkk? Viki

joszyka Hozzászólás ideje: 2006-11-03 10:45:10

Utolsó bejelentkezés:
2011-04-30 19:20:12

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

egyet mondok,sztem abbol már mindenki kitalálja mit akarok...ESZTI A KIRÁLY!!! sztem a "Ne félj!"c szmámt a magdinak szánja,mert magdi utálja ESZTIt....ha ti nem igy gondoljátok,akkor alaposan olvassátok ela szövegét és,h magdi természetével hasonlitsátok...utálom magdit...má bocs azoknak,akik szeretik...na csatok...és ne feledjétek ESZTI A KIRÁLY!!!

secret Hozzászólás ideje: 2006-10-30 17:58:19

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "Szabó Eszter" előadóról:

Imádom a hangját!Meg õt is!:)

© 2024 - Zeneszöveg.hu Kft. - Minden jog fenntartva.
Kedves Látogatónk!

A Zeneszöveg.hu oldal teljes értékű használatához minimum Internet Explorer 8 vagy Google Chrome v8.0, illetve Mozilla Firefox 4.0 böngésző ajánlott. Az alábbi linkeken elérhetők a legfrissebb változatok.

Amennyiben korlátozott lehetőségekkel folytatni kívánod a böngészést oldalainkon, kattints a TOVÁBB gombra.

Tovább